1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, podpisz go i wyślij do nas e-mailem na adres info@akubee.pl
Formularz odstąpienia od umowy wraz z fakturą został do Ciebie wysłany na adres e-mail.
Jeżeli nie możesz wysłać formularza pocztą elektroniczną, musisz go wypełnić, wydrukować i wysłać pocztą na następujący adres:
DINO SK, spol. Sp. z o.o.
Borekova 10
821 06 Bratysława
Słowacja
Nie masz dostępnego formularza?
Pobierz pusty formularz zwrotu:
Pobierz formularz odstąpienia od umowy:
2. Zwrot towaru:
Poczekaj na informację o możliwości bezpłatnego zwrotu, którą wyślemy Ci e-mailem.
3. Starannie zapakuj produkt:
Przywróć produkt do pierwotnego stanu. Zapakuj starannie w oryginalne pudełko.
Ważne jest, aby produkt i oryginalne opakowanie były chronione przed uszkodzeniem.
Użyj materiału wypełniającego, aby zapobiec przesuwaniu się towaru w pudełku podczas transportu.
4. Dostarcz nam paczkę:
Przed wysłaniem paczki upewnij się, że usunięto oryginalne etykiety wysyłkowe. Możesz dokonać bezpłatnego zwrotu towaru, postępując zgodnie z informacjami, które wysłaliśmy Ci drogą mailową.
5. Poczekaj na zwrot pieniędzy:
Aby przetworzyć Twój zwrot, potrzebujemy następujących informacji: 14 dni od daty dostarczenia przesyłki.
W tym czasie odślemy Ci pieniądze na konto, które podałeś w formularzu.
POUCZENIE O KORZYSTANIU Z PRAWA ODSTĄPIENIA KONSUMENTA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
zgodnie z paragrafem 15(1) 1, litera a f/ numer podatkowy 108/2024 Dz.U. o ochronie konsumentów
Dane kontaktowe sprzedawcy:
DINO SK, spol. s r.o.
z siedzibą w Kamenice 5308/15, Pezinok 902 01,
Numer identyfikacyjny firmy: 45 624 747, Numer identyfikacyjny podatnika: 2023074207, Numer identyfikacyjny VAT: SK2023074207,
zarejestrowana w Rejestrze Handlowym prowadzonym przez Sąd Miejski Bratysława III, sekcja: Sp. z o.o., numer akt: 66184/B,
Osoba odpowiedzialna za funkcjonowanie sklepu: Dionýz Hudák
portal internetowy: www.akubee.pl
e-mail /kontakt/: info@akubee.pl
e-mail /skargi/: reklamacje@akubee.pl
telefon: +421 948 128 750 (Język słowacki, czeski, angielski)
adres do odbioru dokumentów: Kamenice 5308/15, Pezinok 902 01, SR
1. Kupujący - konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni /ust. 3/ z wyjątkiem umowy, której przedmiotem jest
a) świadczenie usługi, jeżeli
1.1 usługa została w pełni zrealizowana i
1.2 świadczenie usługi rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy za wyraźną zgodą konsumenta i konsument oświadczył, że został należycie poinformowany, że po wyrażeniu zgody traci prawo odstąpienia od umowy po spełnieniu świadczenia w pełni, jeżeli konsument zgodnie z umową zobowiązany jest do zapłaty ceny,
b) dostawy lub świadczenia usługi, której cena zależy od ruchu cen na rynku finansowym, na który przedsiębiorca nie ma wpływu, i który może wystąpić w okresie odstąpienia od umowy,
c) dostawa towarów wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub towarów wykonanych na zamówienie,
d) dostawa towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub zepsuciu,
e) dostawy towarów w opakowaniu ochronnym, które nie nadaje się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie ochronne zostało naruszone po dostarczeniu,
f) dostawa towarów, które ze względu na swój charakter mogą zostać po dostarczeniu nierozłącznie połączone z innymi towarami,
(g) przeprowadzania pilnych napraw lub prac konserwacyjnych w czasie wizyty u konsumenta, których konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy; Nie dotyczy to umowy, której przedmiotem jest świadczenie innej usługi niż naprawa lub konserwacja, a także umowy, której przedmiotem jest dostawa towarów innych niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, jeżeli umowy zostały zawarte w czasie wizyty przedsiębiorcy u konsumenta, a konsument nie złożył wcześniej zamówienia na te towary lub usługi.
2. Kupujący - Konsument traci prawo odstąpienia od umowy, której przedmiotem jest wykonanie naprawy, z chwilą całkowitego wykonania usługi, jeżeli Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca przyjechał w celu wykonania naprawy, a wykonanie usługi rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do jej wykonania.
3. Kupujący - Konsument może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia:
3.1 otrzymania towaru przez konsumenta,
3.2 zawarcie umowy, która przedmiotem jest świadczenie usługi.
4. Jeżeli przedsiębiorca udzielił kupującemu-konsumentowi informacji, o których mowa w ust. 1, dopiero później, nie później jednak niż 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia biegu terminu odstąpienia od umowy zgodnie z ust. 3. Konsument może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia, w którym przedsiębiorca spełnił dodatkowo obowiązek informacyjny, jeżeli termin, o którym mowa w ust. 3, upłynął.
5. Jeżeli przedsiębiorca nie udzielił konsumentowi informacji, o których mowa w ust. 3, ani ust. 4. Konsument może odstąpić od umowy w terminie 12 miesięcy od upływu terminu, o którym mowa w ust. 3.
6. Towar uważa się za odebrany przez Kupującego – Konsumenta w chwili, gdy Konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia, z wyjątkiem przewoźnika, obejmie w posiadanie wszystkie części zamówionego towaru albo gdy
a) towary zamówione przez konsumenta w jednym zamówieniu dostarczane są osobno, w momencie odbioru towarów dostarczonych jako ostatnie,
b) dostarcza towar składający się z kilku części lub elementów – w chwili przejęcia ostatniej części lub ostatniego elementu,
c) dostarcza towary wielokrotnie w określonym przedziale czasowym, po otrzymaniu pierwszego towaru.
7. Kupujący - konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorcy, której przedmiotem jest dostarczenie rzeczy, także przed rozpoczęciem biegu terminu odstąpienia od umowy.
8. Konsument może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy w formie pisemnej lub w formie zapisu na innym trwałym nośniku, a jeżeli umowa została zawarta ustnie, do wykonania prawa odstąpienia od umowy wystarczy wyraźne oświadczenie konsumenta wyrażające wolę odstąpienia od umowy. o odstąpieniu od umowy (zwanym dalej „powiadomieniem o odstąpieniu od umowy”). Możesz również odstąpić od umowy poprzez wypełnienie i odesłanie wzoru formularza zamieszczonego na stronie internetowej Sprzedawcy za pośrednictwem formularza kontaktowego lub poczty elektronicznej kontaktowej albo poprzez przesłanie go na adres siedziby Sprzedawcy lub na miejsce składania reklamacji wskazane w Procedurze reklamacyjnej.
9. Termin odstąpienia od umowy uważa się za zachowany, jeżeli Kupujący - Konsument wyśle Przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy najpóźniej w ostatnim dniu terminu.
10. Przedsiębiorca jest obowiązany przekazać Kupującemu - Konsumentowi potwierdzenie jego doręczenia na trwałym nośniku niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jeżeli Konsument odstąpił od umowy korzystając ze specjalnej funkcji lub formularza odstąpienia od umowy, udostępnianego w internetowym interfejsie Przedsiębiorcy.
11. Kupujący będący konsumentem może odstąpić od umowy tylko w odniesieniu do oznaczonego produktu lub produktów, jeżeli przedsiębiorca w ramach umowy dostarczył lub spełnił świadczenie wielu produktów.
12. Skutki odstąpienia od umowy rozciągają się także na każdą umowę dodatkową do umowy, od której konsument odstąpił; nie dotyczy to sytuacji, gdy strony wyraźnie uzgodniły dalszy okres obowiązywania umowy dodatkowej.
13. Kupujący - konsument jest zobowiązany zwrócić towar lub przekazać towar przedsiębiorcy lub osobie wskazanej przez przedsiębiorcę do odbioru w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy; Nie dotyczy to sytuacji, gdy przedsiębiorca proponuje odbiór towaru osobiście lub za pośrednictwem osoby przez niego wyznaczonej. Termin, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uważa się za zachowany, jeżeli konsument odeśle towar do przedsiębiorcy najpóźniej w ostatnim dniu terminu.
14. W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący - Konsument ponosi jedynie koszty zwrotu rzeczy Przedsiębiorcy lub osobie wskazanej przez Przedsiębiorcę do odbioru rzeczy; nie dotyczy to sytuacji, gdy przedsiębiorca zgodził się sam ponieść koszty lub gdy przedsiębiorca nie dopełnił obowiązku informacyjnego dotyczącego prawa odstąpienia od umowy przysługującego konsumentowi zgodnie z ust. 3.
15. Kupujący - Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru; nie dotyczy to sytuacji, gdy przedsiębiorca nie dopełnił obowiązku informacyjnego o prawie konsumenta do odstąpienia od umowy zgodnie z ust. 3.
16. Przedsiębiorca jest zobowiązany zwrócić Kupującemu - Konsumentowi wszystkie płatności otrzymane od niego na podstawie lub w związku z umową, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
17. Przedsiębiorca zobowiązany jest zwrócić kupującemu - konsumentowi wszystkie płatności w zakresie odpowiadającym odstąpieniu od umowy, jeżeli konsument nie odstąpił od całości umowy. Przedsiębiorca nie może obciążyć konsumenta dodatkowymi kosztami transportu, dostarczenia, przesyłki i innymi kosztami i opłatami.
18. Przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, jeżeli konsument wyraźnie wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Przedsiębiorcę. Przez koszty dodatkowe rozumie się różnicę pomiędzy kosztem dostawy wybranej przez konsumenta a kosztem najtańszego standardowego sposobu dostawy oferowanego przez przedsiębiorcę.
19. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczenie towarów, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu płatności Kupującemu-Konsumentowi do czasu ich otrzymania. od chwili dostarczenia towaru albo do chwili dostarczenia przez konsumenta dowodu odesłania towaru przedsiębiorcy, chyba że przedsiębiorca zaproponuje odbiór towaru osobiście lub za pośrednictwem osoby przez niego wskazanej.
20. Przedsiębiorca jest obowiązany dokonać zwrotu płatności konsumentowi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący – konsument; nie narusza to prawa przedsiębiorcy do uzgodnienia z konsumentem innej formy płatności, pod warunkiem, że konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tą płatnością.
Instrukcję odstąpienia od umowy możesz pobrać TUTAJ